zaterdag 21 april 2012

European secrets

De koffer ligt open voor me, rotzooi overal verspreid en een inpaklijstje afgestreept en verfrommeld naast me. Heb ik nu werkelijk alles? Volgens mij wel. Probleem is dat de weegschaal net 20.7 kilo aangaf en ik toch echt maximaal 20 kilo mee mag nemen. Maarja, ik ga echt geen paar schoenen eruit halen want ik heb alle 6 paar écht nodig. 

Wat is dan die reis waar ik zo voor zit te zenuwpezen? Morgen, of beter gezegd vannacht, is het zover.. dan vertrek ik naar Oost-Europa! Samen met 20 andere communicatiestudenten vertrek ik naar St. Petersburg, Moskou, Krakau en Boedapest. Ben benieuwd wat voor geheimpjes er te ontdekken zijn, wat voor Russische sprookjes mij ten deel zullen vallen en natuurlijk de heftigheid van Aushwitz bij Krakau. 

Twee weken ben ik uit de running, maar als ik terugkom zal ik jullie bijpraten met waarschijnlijk indrukwekkende verhalen en belevenissen! 

Als dit fantasievolle bouwwerk in st. Petersburg geen sprookjespaleis is, dan weet ik het ook niet meer. En dat mag ik gaan zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten