vrijdag 6 april 2012

And the oscar goes to... Renee!

Stiekem heb ik altijd al actrice willen worden. Eén van mijn dromen was dan ook -lekker cliché- de Oscar winnen.
Het was zelfs zo erg dat ik laatst een dagboekje van mezelf vond waarin ik mijn eigen oscarspeech had geschreven! Dus ik dacht: laat ik mezelf eens lekker voor schut zetten en deze met jullie delen:

'Graag wil ik (dan ga ik natuurlijk een beetje huilen) mijn familie bedanken voor de steun die jullie me hebben gegeven. Zonder jullie was ik nooit zo ver gekomen! Verder wil ik mijn mede-acteurs en -actrices bedanken voor hun geweldige spel. Als laatste Steven Spielberg; als maar ook iemand anders deze film had geregisseerd, dan was het me nooit gelukt! (Steven Spielberg zwaait zichtbaar geëmotioneerd naar mij). Dank jullie wel!' Dan loop ik in een prachtige jurk van Chanel Haute Couture met de oscar vastgeklemd naar beneden.

Natuurlijk is het natuurlijk onzin dat dit ooit gaat gebeuren, vooral omdat ik ondertussen gewoon communicatie studeer. Maar dromen, dat mag altijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten