zondag 4 maart 2012

Eén dagje weg uit de werkelijkheid

De laatste tijd worden we doodgegooid met programma's over bruiloften. Guilty pleasure 'Say yes to the dress', de toekomstige bruiloft van Oh oh Cherso's Barbie (ik heb nu al medelijden met de husband-to-be) en nu ook sinds 26 februari 'Welkom op mijn Bruiloft'. Wat is dat toch met bruiloften? In de voor-reclame's kwamen Assepoesterkoetsen, stoere Rolls Royces en sprookjesjurken voorbij. Een bruiloft is tegenwoordig de enige dag dat je echt in jouw favoriete fantasie kan leven. Je wordt vanuit je boerenkiel in een Sissi-jurk gehesen en voor één dag ben je een heuse prinses. Stiekem kan ik me daar ook wel in vinden. Ik ga het vanavond maar eens onbevooroordeeld kijken, binnenkort meer!

Promo van de aflevering van vanavond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten