dinsdag 27 maart 2012

Attack of the killerheels

Ooit een fashionshow op tv gezien? De hectiek van het uit- en aangekleed achter de coulissen? Zo is het in het echt dus ook. Mijn zusje studeert fashion design en zit bij de voorrondes van de Triumph award. Even ter verduidelijking voor de ondergoednoobs onder ons: dat is een lingeriemerk.
Thema: Dragons & Butterflies. Wat je ziet? Tientallen prachtige, sprookjesachtige creaties. Van vlinderkragen tot een meisje met een geschubde drakenrug, van een meisje met veren op haar schouders en een wandelende cupcake. Op en neer geren met naald en draad, halfnaakte modellen die op mega-hoge hakken over de draad van mijn laptop heen moeten stappen (ik moet tijdens het wachten op mijn zusje toch iets te doen hebben) en vooral  ontzettend gestresste designers die elkaar bijna in de haren vliegen. ‘Heeft er iemand mijn hakken gezien? Maat 40!’. Of: ‘Waar is mijn haarlak? Wie heeft mijn haarlak gejat?!’ Tja, iedereen wil natuurlijk door.
 Nu zul je je vast afvragen wat een communicatiestudentje bij een fashionshow doet. Omdat ik zo’n ontzettend lief zusje ben heb ik de make-up en het haar verzorgt. Gewapend met een aantal kwasten en een borstel in de hand heb ik (hopelijk) een runway-proof model gecreeërd. En nu ben ik superbenieuwd of ze door is!

                                                   
Het resultaat


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten